A legnagyobb kihívást számomra a scrap.hu kihívásai közül a mostani jelentette. A feladat az volt, hogy digiből készítsünk hagyományosat.
Már a digitális oldal kiválasztása sem volt egyszerű, ugyanis szégyen ide vagy oda, de nem követem a digitálisban alkotó társaim munkáit. Örülök, ha a hagyományosban alkotó kedvenceim és ismerőseim munkásságát figyelemmel tudom kísérni.

Ezért hagyományosban is alkotó nagy kedvencem, Didó oldalai körül szemezgettem. Választásom erre az oldalára esett.




Nem vagyok elégedett az eredménnyel. Hosszan tudnám sorolni a hibáit, amit utólag másképp csinálnék. De azért a hasonlóság felfedezhető, ugye?




Érdekes volt kipróbálni Adrienn által bemutatott "szalvétatechnikát" scrapbook oldalon. A fotó helyett én Photoshop ecseteket nyomtattam szalvétára. Ami nem tetszik benne, hogy a szalvéta "élei" nagyon kirajzolódnak. Jobban örültem volna, ha valahogy beleolvadt volna az oldalba. De ennek a trükkjére nem jöttem rá sajnos.

A madaras pecsét lelőhelyét egyébként itt találjátok, a növényeset pedig itt.


A szalvétatechnika mellett újdonságként próbáltam ki a kávéval való pacálást. Tudom, hogy nem újkeletű dolog a kávéval való öregítés, de én még nem próbáltam. Most is csak azért nyúltam a kávéhoz, mert nem találtam meg Olivér vízfestékét. :)

Aztán egy ritkán használt technikát is alkalmaztam, aminek nem is tudom a nevét. A lényege, hogy blender pen (bocs, de a magyar megfelelőjét nem ismerem) és fekete distress ink segítségével egy árnyékot adtam a pecsételt szövegnek. Illetve így készült az oldal tetején lévő barna virág alá a narancssárga folt.
Hogy miről beszélek az kiderül ebből a rövid videóból. Ha érdekel, akkor nézd meg!
A különbség annyi, hogy én akril blokkra nyomkodtam a tintapárnát és innen vettem fel a tintát a toll segítségével.

Íme a videó:



Köszi, hogy benéztél! Szép napot!

Leave a Reply