Farsangkor batmannek öltöztek a srácok. Na nem mintha akkora batman rajongók lennének, hanem én futottam bele éppen egy jó kis leírásba, hogy miként készítsünk egyszerűen batman jelmezt. Így hamar rá tudtam beszélni őket a batman szerelésre. Melyik fiú ne szeretne beöltözni denevér embernek?! :) ... így megvolt a heti témánk is: bőregerekről beszélgettünk és kreatívkodtunk a témában.

Sajnos Studio Calico oldalán jövő héten véget ér  Wilna Furstenberg tanfolyama. Ezt az oldalt is a tanfolyam hatására készítettem. Téma: monokróm oldal az alapszínek egyikében.
Mondjuk az alkalmazott technika már az egy évvel korábbi mixed média tanfolyamról származik, amit Celine Navaro és Anna-Maria Wolniak tartott közösen ... szintén a Studio Caliconál.
Most jutottam el végre oda, hogy kipróbáljam Anna-Mariától tanultakat. Nevezetesen, hogy gel mediummal és stencil segítségével vittem fel az első réteget a háttére ... ez a fotón annyira nem kivehető, mivel átlátszó a végeredmény. A második színes réteget szintén betű stencil segítségével vittem fel, de ezúttal a gel mediumba kevertem sárga akril festéket.
A pacát neocolor krétával kreáltam. Tök jó, mert befogja a fényes felületű fotópapírt is!


Örültem, hogy itt jártál!

Leave a Reply