Lassan naprakész leszek az Áron sorozattal. Ezúttal Áron 7. hónapjáról készült  egy összefoglaló oldal a scrap.hu februári vázlat kihívására. Ismét a fotó alatti sajátkészítésű papírzacsi (sütőpapírból) rejti az írásomat.

Első ízben próbálkoztam monokrómszerű oldal összeállításával. Részt veszek Anna-Maria online tanfolyamán az entreARTistes szervezésében. Az első heti lecke útmutatásai alapján készült az oldal, kisebb változtatásokkal.

Azért írtam monokrómszerűt, mert nem csak a rózsaszín különböző árnyalatai köszönnek vissza az összeállításomon, hanem csempéztem bele egy kis sárgát illetve türkizt is .. ahogy Anna-Mariatól tanultam.

A tanfolyam hatására kezdtem el boszorkánykodni a misztekkel is, így kevertem ki a régóta áhított türkiz színű mistet kék és fehér misztekből, valamint zöld akvarell festékből.

A fotót Photoshop actionnal igazítottam a papírok színéhez. ILS Devine készletét használtam.

A végeredménnyel nem vagyok teljesen elégedett. Visszafogottabban kellett volna bánjak a festékekkel, de nem könnyű, ha egyszer elkapja az embert a hév. :)
A másik tapasztalat, hogy a gessoval kezelt felületen élénkebbek maradnak a színek ... sőt! valamiért meg sem száradt másnap reggelre a mistem, amit szépen el is kentem. :( 

Készítettem az oldalhoz egy címkét is, aminek a színét, így utólag elnézve az oldalt, vehettem volna szolidabbra is.Anna-Maria féle címke magyarosított változatban.
Köszi, hogy itt jártál! Legyen szép napod!

2 Responses so far.

  1. Nóri says:

    Nagyon klasssz lett az oldalad és figyelemfelkeltő, amit írtál. Ilyenben én is részt szívesen részt vennék. Szerinted lehet még csatlakozni? Esetleg egy következőhöz? Mi a feltétele? Mennyibe kerül? Adott készlettel kell dolgozni? Köszönettel veszem a válaszodat!

  2. Rika says:

    Az egész nagyon tetszik, kár, hogy hozzánk nem ezt hozta. Nagyon megy neked ez a firka és a címkéd is szuper lett! Köszi a linkeket is :)

Leave a Reply