Scrap.hu októberi téma kihívására készített oldalam. Beleszerelmesedtem a festős oldalakba, de nem áll tőlem távol a pakolás sem. :) Így az eredmény egy festős-pakolós oldal lett, melynek megörökítettem az elkészítés egyes állomásait, ha érdekel akkor olvass tovább ...







Első lépésben kiválasztottam a fotóhoz szánt papírokat és elkészítettem a fotóalátétemet néhány díszítővel már kiegészítve (pékzsineg és alá egy csipi-negatív). Ez mindig kéznél volt, mert folyamatosan oda próbálgattam az oldalra. Tulajdonképpen ez a nulladik lépés volt inkább. Most pedig képekben jöjjenek az egyes lépések:

1. lépés:
Gesso helyett használhatunk fehér akrilfestéket.
Egy ráadás tipp: mielőtt megszáradna a feték/Gesso pecsételjünk bele csak úgy tinta nélkül - ezzel egy plusz textúrát adhatunk az oldalnak. Sőt! Az immár festékes pecséttel pedig pecsételjünk össze-vissza az alapra!

2. lépés:

3. lépés:




Néhány közeli fotó készítés közben:





Festés, pecsételés, washi tape ragasztás után jöhet a fotó-alátét páros felragasztása! Célszerű csak középen rögzíteni a fotót illetve papírokat, így közben bármilyen kiegészítőt aládugdoshatunk a papírok illetve képek alá.
És íme a végeredmény:


Köszi, hogy itt jártál! Legyen szép napod!

One Response so far.

  1. egyszerűen fantasztikus! Köszönet, hogy megmutattad a folyamatot!

Leave a Reply