Talán egy éve is van már, hogy egyetlen scrapbook oldalt sem készítettem. Ennek több oka is van. Egyrészt a fotózás vált az új szenvedélyemmé (sajnos a scrapbook rovására). Másrészt a tavalyi évet a Project Lifenak szenteltem. Sajnos nálam a PL és a hagyományos scrapbook kizárta egymást. A PL albumomat így sem sikerült befejeznem.

De a lényeg, hogy hosszú kihagyás után végre újra festéket ragadtam! Nagyon jól esett az alkotás. Annyira, hogy sorozatban már a 3. oldalamon dolgozok és még egy jó pár van meg fejben egy pocakos minialbummal egyetemben.

A mostani sorozathoz a kezdő lökést a Studio Calico Color Theory online tanfolyama adta. Nagyon inspirálóak Wilna Furstenberg és közreműködői (többek között Anna Maria Wolniak) munkái.


Az első lecke feladata az volt, hogy készítsünk egy monokróm oldalt valamelyik alapszín felhasználásával, plusz az impasto technika alkalmazása.
A színválasztás egyértelmű volt, mivel a tanfolyamhoz járt egy sötétkék Color Theory akrilfesték, így azt keverem modelling pasztával. Az impasto technika lényege, hogy jó vastagon visszük fel a festéket a felületre:


Mivel a kék színhez a nyugalom jelentése társul, ezért esett a választásom erre a mókás fotóra, amikor Olivér beöltözött a reggeli mesenézéshez: hátizsákot húzott és felvette az előző nap elkészített papír pipi kalapját:


Egyszerűbb dolgom lett volna egy fekete-fehér fotóval, de mivel ez a fotó színesben beszédesebb, ezért inkább Celine Navarro ajánlását követtem és utómunkában felerősítettem a színeket plusz kontrasztot adtam a fotónak. Annyiban talán szerencsém is volt a fotó színeivel, hogy a lámpafény miatt sárgás árnyalata van a képnek és a piros pizsinacinak köszönhetően a három alapszín uralkodik a fotón. 
A kiegészítőkkel már nagyobb bajban voltam. Elég nehezen találtam színárnyalatban passzoló kék kiegészítőket. A címnél már egyértelműen el is buktam és csak ezüst színű betűmatricából tudtam kirakni a feliratot.

Örülök, hogy itt jártál!

XOXO


3 Responses so far.

  1. Szilvi says:

    Én nagyon örülök, hogy megint scrappelsz! :-)

  2. {Hana} says:

    Nagyon tetszenek a szinei! Meg persze a foto ;) És olyan Jo, hogy megint scrappelsz! :D

  3. ivi says:

    Csudajó ez az oldal! De jó lehet egy ilyen tanfolyam! A fotóidat is nézegettem már máshol, nagyon szuper, hogy így belemerültél! :)

Leave a Reply