Bevallom nőiesen DAnett kihívásáig még nem is hallottam Ali Edwards népszerű projektjéről, így idén készítettem először egy minialbumot ezen apropóból.

Ali választása ebben az évben április 23-29-i hétre esett, így ennek a hétnek a történését örökítettem meg az albumban. Sima, eseménymentes hetünk volt. Ennek ellénére jó lesz visszaolvasni évekkel később, hogy miként teltek a mindennapjaink ebben az éveben.
Az albumban a dokumentálásra és a fotókra helyeztem a hangsúlyt, így sok papírnak és díszítőelemnek nem nagyon maradt hely.



Így néz ki az albumom:









Ugyancsak ebben az évben kapott el a Projekt Life őrület is. Mivel azonban nem volt kedvem a  WL albumban feldolgozott képekkel újra bíbelődni, ezért inkább egy összefoglaló oldalt készítettem a hét legjobban sikerült fotóiból - törekedve arra, hogy valamennyi családtagom szerepeljen a fotókon. Így ez az oldal fog bekerülni az idei PL albumomba.


Felhasznált anagok:
Papírok: ColorConspiracy Spring-a-Licious, fehér krepp papír
Pin/Button: ColorConspiracy
Pecsétek: Artemio írásos pecsét, MSE!, Inkadinkado: Circle and Dots
DYMO
Masking stickers
Basic Grey Origins betűmatrica
Fekete StazOn és Memento tintapárnák
Egyéb kiegészítők: tempera, akril festék, cérna, flitterek, miltonkapcsok, gombok


Ezt az oldalamat egyúttal beneveztem a ColorConspirancy májusi színkihívására is:


Az oldal elkészítése során Janna Werner videójából merítettem az inspirációt:




A fotók elrendezéséhez az ötletet ez a "Névtelen" oldal adta:






Néhány részletfotót mutatok még  befejezésképpen:








2 Responses so far.

  1. Nagyon szuper lett az oldalad!!! Nagyon tetszik az elrendezés, köszi hogy megosztottad ezt a videót és gratulálok a blogodhoz!!! :) :) :)

  2. Noé says:

    Jaj! Én meg köszi az első hozzászólást! :))

Leave a Reply