Végre sikerült "csak úgy" alkotnom, a scrap.hu kihívásaitól függetlenül. Nagy kedvenceim mostanában az ILS csapata élükön Anna-Mariaval valamint Sodalicious lányai Jászmurka és  Nulka
A náluk való kalandozásaim eredményeképpen született meg a mai oldalam.





Lily Bee májusi vázlata alapján készült az oldal:



Technikailag új dolog volt számomra, hogy most próbálkoztam először Gesso használatával: az alapra vittem fel vékony rétegben egy plasztik kártyával, ahogy ebből a tutorialból is kiderül.

Már keresgéltem a témában további felhasználási lehetőségeket Gessora. Nagyon klassz dolgokat találtam. Alig várom, hogy újra próbálkozhassam vele. Attól tartok elkövetkező oldalaim ha nem is állandó, de gyakran visszatérő szereplője lesz. :)

"Festékszórás" egy újabb technikájára is ráakadtam internetes barangolásaim során. Ezt is alkalmaztam az oldalamon. Nézd meg hozzá Color Conspiracy videóját!


One Response so far.

  1. Hi!!! woaw your LO is very beautiful :) Love it!!
    hugs from Francia ;)

Leave a Reply