Még mindig Wilna Furstenberg tanfolyamának szüleménye. :) Ezúttal egyik pocakos fotóm került scrapbook oldalra.
Téma: kiegészítő színek használata. Ez lett volna a lila-sárga páros ... kiindulva a ruhám színéből, de végül nem bírtam itt leállni, ezért narancs és rózsaszín is bekerült a színpalettába. Talán azért, hogy megtörjem egy kicsit a túl szögletesre sikerült hátteret. A háttérhez modelling pasztát színeztem lilára akrilfestékkel, amit úgy kevertem ki pirosból és kékből.

Csajos oldal lévén megpakoltam az oldalt virágokkal. :P Ehhez éppen időben futottak be Maggie Holmes virágai.
A lilára festett virágok a levéllel és a címfelirat is a tanfolyamhoz járt, digitális termék Wilna Furstenberg tervezésében. Cameo híján kézzel vágva.


Köszönöm, hogy itt jártál!

A pocakos fotósorozatom többi darabját a másik blogomon megnézheted:

Irány az Anya fotóz blog! >>>

2 Responses so far.

  1. Rika says:

    A színei csodásak, nagyon eltaláltad!

  2. Noé says:

    Ha tudnád mennyit szenvedtem ... éppen a színek kitalálásával. :D

Leave a Reply